miercuri, 26 noiembrie 2008

Vreau...?




Vreau. vreau multe de la viata. traiesc momentul. nu ma uit inapoi.nu ma mai uit...Vreau sa vad ce e in fata mea, vreau sa simt tot. vreau sa simt fiecare vibratie, sa aud fiecare sunet.vreau sa ma schimb continuu, dar sa raman mereu eu. Iubesc.asta e menirea mea aici: sa impart stropi de iubire. Ma daruiesc...imi pun o funda rosie si imi intind sufletul pe tava.Nu mi-e frica de dragoste...in schimb mi-e teama de momentul in care nu voi mai simti nimic, cand negrul si albul din viata mea se vor contopi si nu va ramane decat un gri murdar ce imi va stapani sufletul. dar asta nu se va intampla. nu atata timp cat eu o sa fiu eu si ceasurile se vor invarti in sens corect... Vreau sa cuprind totul cu bratele mele mici. vreau sa cuprind lumea...sa o imbratisez si sa simt ca ma iubeste. Vreau viata, lucruri care sa misca, au suflet, gandesc si totusi raman langa mine...Si intr-adevar, vreau sa nu ma uit inapoi, dar mereu ma voi uita in dreapta mea sa vad daca e cineva langa mine pentru a face lucrurile sa aiba sens...Si daca nu e nimeni, nu e nicio problema, mereu exista si o parte stanga...

2 comentarii:

Blair spunea...

Asta e super frumos:x....si partea cu funda rosie e asa magnifica!Mi te si imaginez sub pomul de Craciun:D

Anonim spunea...

i noticed that you have my artwork displayed here.
and i hope you are not using it as you own
if you are i'd like you to please remove it. its my work and i have rights over it

thankyou,


andrea fang